Showing posts with label supernova. Show all posts
Showing posts with label supernova. Show all posts

Wednesday, February 16, 2011

Supernova Sayang

Biar lah orang lain pakai henfon blackberry ke iphone ke touch screen ke xperia ke,

aku tetap sayang henfon cikai aku ni:

Nokia Supernova 7310

Henfon canggih-canggih tu boleh main puzzle bubble ke? boleh main dig dug? boleh tengok cermin? boleh muat dalam poket seluar? boleh jatuh tanpa rosak? boleh amek gamba tanpa bunyi? boleh buat-buat macam 'touch screen' padahal bukan?  hahaha.

tak boleh kan?




henfon aku boleh. =)

p/s: aku merepek kerana tadi aku ingatkan aku dah kena beli henfon baru so rasa sedih sangat tapi rupe-rupenye tak rosak pon, saje nak acah-acah aku hehehe.