Sunday, June 19, 2011

Daddy's home

Banyak benau sesawang kat blog aku ni, nampaknya dah lama aku tak update. Bukannya takde benda nak tulis, tapi kekangan kemalasan menjadi halangan [ceewahh]

Seperti yang korang suma sedia maklum, semalam hari bapa kat Malaysia. Tapi ayah aku takdak kat rumah. Nanti aku tunjuk blogspost ni ye bila dia dah balik.

Currently aku tengah tengok cerita "8 Simple Rules". Cerita ni berkisar tentang betapa overprotectivenye dia, Paul Hennessy sebagai seorang ayah kepada anak-anak dia, especially anak gadis dia. But in some way, aku rasa dia sweet sangat. Maybe nampak macam old-fashioned but still, this is a good quality to be a dad.


Tanpa merepek dengan panjang lebar lagi, mari aku tunjukkan korang episod dimana ayah dia baru je mati sebab eksiden, famili dia jumpa artikel terakhir ayah dia. [p/s: dlm real life pon, die dah mninggal]



Last but not least,

I LOVE YOU AYAH!

I don't care who you are, where you're from, what you did, you are still my number one superhero =)

1 comment:

Thank you and have a nice day :)