Tuesday, April 7, 2009

taged 8 again!

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- ape yg pnting?? kerjasama!!!-


2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
-bnde akhir eyhh?? lunch kt cafe 5 smalam-


3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
-yg pnting akad sudey-


4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
-eee.. pe hbgn2 neh?? gosip je taw-


5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
-haha... think urself-



6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
-dinner??? lame gile x g dinner kt lua-


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
-buku plak... ok ok bku doremon mi ngan bku conan naqib
[hairee aku nk bli cte mikail 2!!!]


8. Nama penuh anda?
-nadia nadzirah ismail-


9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
-madder-


10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
-ermmm... emm... sarah... lme xjupe beliau...
n mmbe2 mtrx aku!!! rndu korg!!!-


11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?

8?? byk tol...
-sarah-
-am latep-
-una-
-Nemo-
-Hani-
-pikah-
-nana-
-ct kathy-


12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
-msti ah ye... aku cuci sndri dlm mesin-



13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
-seronok?? tmpt yg tade exam.. haha-


14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
sape, nazrin??

-mule2 dye adek aku-
-lpas 2, dye ske mkn telor-
-dye ske men rubiks cube 2-
-dye ade awek [haha jgn mara yeh]-
-n dye office boy skang hak3-


15. 8 perkara yang saya gilai..

knape ko nk byk2??... ishhh...
-hp2 aku [hee~]-
-lptop aku-
-anime-
-coklat-
-game yg besh-
-komik-
-iced blanded cappucino-
-cte2 yg mrepek cm supernatural, merlin, kyle xy n bla3..-

16. Pelukan atau ciuman?
-erkk... plok kot...-

17. 8 buah buku yang paling baru di baca?

buku plak... adoyaiiii
-bku electronics 2-
-control system 1-
-circuit theory 1-
-tamadun-
-n bku2 nota ntok sbjek2 diats... kire da 8 ah knn?-


18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
lagu plak....
TRJA- ur guardial angel
BOYS LIKE GIRLS- thunder
AVENGED SEVENFOLD - dear god
TAYLOR SWIFT- love story
JAMES MORISON N NELLY FURTADE - broken string
TEVIN CAMPBELL- stand out
JASON MRAZ FEAT COLBIE CAILAT - lucky
KERISPATIH - tapi bukan aku

19. mari main TAG 8 orang lain.

-MAYAH-
-NAD!!-
-YANA-
-HAIREE-
-ALOY-
-sesapela yg b'kenaan... huhu-

3 comments:

  1. weyh!!
    asl ak ne tagged gak????
    pnat la....
    xcyan kt aku kew?????


    :(

    ReplyDelete
  2. haha....
    klaw kne, wajib bwat ke??
    x kn??

    so klaw xmo bwat xya la bwat...
    ee bwat muke sdey plak dye...

    ReplyDelete
  3. hahah..
    ak da buat da..
    buhsan..
    xtOw mau haPdet pe.. :P

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)