Friday, October 30, 2009

Missing Cooleustary-PC

Sekarang musim exam. Minggu ni minggu first sbnarnye, n aku baru abis 1st paper. Dlm jangkamasa ni, byk bnda yg brlaku, yg da ubah sdikit sbanyak hidup aku n diri aku. Tentang frenship aku. Tentang konfusion aku yg da berakhir. Tentang masalah orang lain yang timbul, yang aku merupakan antara puncanya. Aku tau kau terkilan sebab die da me'lari'kan diri. Aku tetap rase bersalah wlaupon kau kate aku xbersalah. N paling penting, aku tetap rasa sedih tgok kau sedih. Tapi bnde dah berlaku, Allah je tau hikmahnye. Mungkin kau akn jumpe org yg lebih baik dr die. Mungkin, tapi jgn lupa kita hnya mmpu merancang, Allah je yg menentukan sume. N Takdir Allah adalah yg terbaik utk hamba-Nya. Aku tau, cakap mmg senang, tapi akupon prnah jugak rasa bnda yg cmni, so aku tau pe yg kau rasa.

Laptop aku rosak. OS kne serang, so xleh nk bkk lngsung. Ayah kate boleh kalo nk recover, tapi kene carik CD die. Aku malas nk pikirkan pasal 2 dulu, so aku delay OPERASI PENCARIAN CD itu ke 'lepas abeh final'. Buat masa ni, mmg final diutamakan. Malam tadi, aku mimpi laptop aku hidop seperti sediakala. Aku main dgn laptop tu dgn riang gembiranya. Rasa gumbira sgt dlm mimpi tu. Aku harap sgt mimpi tu adalah realiti, tapi bile tersedar dr tidur, rupenye itu hanya mainan tidur aku. Mungkin aku terlalu fikirkan hal laptop itu walaupon aku nmpk macam xkisah. Bak kate sorg kwn aku, muke aku kan "poker face". Hehe...

Ok lah, aku xnk tulis pnjg2 sgt nnti jd emo pulak. Tenkiu for reading until here.
Tolong doakn kejayaan kami ye; aku dgn kawan2 aku.
Terimas~ (^_^)

4 comments:

  1. ak terase cm ade kene part ak aje..hehe...sorry if im misunderstanding...:(

    ReplyDelete
  2. dear, bkn psal u laa...
    pasal org len.. hehe...

    ReplyDelete
  3. huhu.poker face.akak pon camtuh gak dlu..tapi,terseksa tau kalo jenis susah nak express feelings nih..nnt org ingat kita takde perasaan lak..but now, kebolehan berpoker face tu macam dah nak hilang..org cepat je bole bace akak.risau lak.huhu.

    ReplyDelete
  4. aLong~ alL da best fiNal.. ;)
    jwb elOk2.. hee~
    t da best kte haNg oUt kay?
    love ya !

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)