Thursday, September 23, 2010

Otak Tak Center

Aku nak merepek je ni. Takmaw bace takpe.

Weh Nadia, tolong lah jangan bajet hebat sangat stadi rajin tak rajin je, lepas tu berangan nak jawab test senang-senang. Then bile soalan susah mula lah nak salahkan ni salahkan tu padahal kau yang malas stadi!

Takkan kau nak repeat lagi menatang ni, kau tak bosan ke dah amek 2 sem? Sedar lah sikit wei, ilmu tak datang bergolek. Even batu yang bergolek tu pon orang kaji dulu baru tahu kenapa dia bergolek. Ni pulak benda-benda yang kau kompem tak hebat camni. Lepas tu sedih-sedih, ingat kau hot lah eh?

Tak tawu nak watpe ni, macam tak faham kenapa aku malas sangat lepas raya ni. Seolah-olah kerajinan aku tertinggal kat ganu tu. Wahai sifat rajin milik aku yang tak seberapa tu, tolonglah naik bas balik Shah Alam ni ha, aku sangat perlukan kau sekarang. Wahai malas yang bergunung-ganang, pergilah bergunung kat tempat-tempat yang takde gunung, berpekdah sikit kau. Boleh buat kawasan tadahan hujan.

Aku tawu kalau buat azam baru ke tekad baru ke mesti tahan paling2 pun sehari dua, lepas tu jadi malas balik. Weeiii otak kau bukan emas lah, makin simpan makin mahal. Otak kau tu macam enjin, kene selalu buat maintainance baru boleh jadi hebat.


BERGERAKK!!!!!!! [kejadahnye yang bergerak pon aku tak tawu]


BOOO for Nadia!

No comments:

Post a Comment

Thank you and have a nice day :)