Tuesday, July 19, 2011

Tentang komik

Sekarang mood berblogging aku makin berkurang walaupun dah takde kerja sebenarnya kat rumah tu. Tak tahu lah kenapa sebabnya, mungkin dah lama tak buat benda-benda menarik untuk dipos. Macam katak bawah tempurung lah ni (-_-")

Semalam aku pergi ke satu kedai buku dan beli komik. Dari dulu lagi aku ni boleh lah dikategorikan sebagai 'hantu komik'. Tapi, aku baru sedar something. Komik dah tak ada baju!! Okkey mari kita tengok...


Muka depan komik baru aku

Bila selak, nampak macam buku biasa
Untuk orang yang dah biasa baca komik, sebanarnya komik ada 'lapisan luar', tak macam buku biasa. Tengok ni:

Komik agk lama lah
Bila selak, nampak tak ada anak kucing berwarna tu? tu lah dia 'lapisan luar' komik

Lagi satu, kulit komik tu biasanya monochrome, satu warna je


Sebenarnya sama je baca komik ada 'baju' ke tak. Cuma terkejut dengan perubahan ni. Mungkin dorang nak kurangkan bajet kan, kena terima lah...

2 comments:

  1. owh.skang dah macam tu plak ye. dah lama x beli komik.x perasan.huhuh.

    ReplyDelete
  2. hari tu pon aq perasan gak perubahan tu..haha
    pastu harge die dh nek rm1 kan??
    dulu rm6.50, skrg rm7.50..
    dan semakin nipis..huhu

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)