Sunday, May 10, 2009

Mother's Day v.s Freedom

alhamdulillah....

ari ni sudah selesaila p'juangan kami, tentera2 dr UITM, bhgn Engin Karen yg da sbuln lbih kot b'perang [huhu lme doh]...
bebudak len kebyknnye da abeh, cume tngl kiteorg je yg t'sesat sribu jalan [haha pe jadah?]
akan tetapi, daku agk b'dukacita, lantaran kesibukan stadi ini, kami adik beradik xsmpt nk buat ape2 surprise or hadiah ntok mak...
kerana apa?? kerana aku sibuk stadi, mi n naqib sudah tentu sibuk men game [pdhal mereka exam mngu dpn], abg sebuk.... [xtaw la plak]... n mayah sebuk d hostelnye...
lalu, setelah selesai exam, akupon b'tungkus lumusla cube bwat 1 video yg... [korg komen ah sndri]... tp bg aku agk ok la kot, ye ah, better ah dr xbwat pape hehe...

td lpas maghrib kami pg mkan eskem baskin robin reramai, mak yg blanje [haha cm t'balik je]...
memula aku yg ajk mak, then mak ajk mereka [adek2ku], ingtkn nk blanje mak, tp disbbkn mere yg len ikot, akupon tkot pokai, last2 mak lak yg blanje...
aku mkn 2 scoop... waa nyam2 sdap doh [ermmm xpk jumlah kalori dlm aiskrim 2 huhu]...
lpas mkn aku ckap ngan mak nk g toilet pdhal aku pd cri ros ntok mak, then bgla mak ros, dlm kete... tp plek bebeno kerana ros itu tidak berbau, kusangkakn plastik tapi idop lalu ku pon memelikkn diri tp biarlah agknye memlm ni die xbau kot [teori baekk punye!]...

ermmm...
sudahla selesai sem 2 ku di UITM neh, tngu result, arap2 ok la amiinn...

ha ni ha vid yg aku bwat tok mak, korg tengok, then komen ah pape hehe...
2-2 vid neh same je..















last but not least,
MAKK... I LAP U MUAH

3 comments:

  1. bez kn abs exm
    tp nti bsn a kt uma lme2
    cm ak ni ha
    hehe

    ReplyDelete
  2. Thanks alot Along, Abe, Mayah, Mi n Naqib. I love U 2. U make me proud. Luv u 2.
    Muah........muah........muah.........
    Mak

    ReplyDelete
  3. wah...simple bt touching...

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)