Monday, June 18, 2012

Aal iz well

Baru selesai present Final Year Project or FYP. Alhamdulillah dah habis present walaupon aku dapat rasa yang panel rasa projek aku ni agak simple. But we hope for the best!

Sambil nak tunggu member2 lain present, aku melayari internet, lompat dari blog ke blog, dan aku jumpa satu blog ni. Blog member aku ni mengingatkan saat-saat aku masih kanak-kanak ribena. Aku yang tolong design background blog dia sebab mase tu aku agak reti guna photoshop and dia yang hebat http language tahap dewa tu kononnye tak reti nak guna photoshop.

Mase tu, problem aku tak banyak pon. Jiwa aku positif. Tiap-tiap hari aku bangun tidur untuk senyum kat semua orang. Aku compare balik dengan diri aku yang sekarang. I miss that girl.

Sekarang aku rase aku macam, entah. Negatif gila. Sampai ke tahap aku rasa ade sakitkan hati orang sekeliling yang care pasal aku. Maafkan aku.

Aku nak jadi 'that girl'. Orang yang akan senyum kat orang. Orang yang bila ada masalah akan fikir "Semua akan ok". Orang yang berusaha yang terbaik dalam kerja dia. Orang yang bergaul mesra dengan orang sekeliling dia. Orang yang tak judge orang lain berdasarkan first impression. Orang yang kuat fizikal dan mental.

In a nutshell, orang yang positif. =)







2 comments:

  1. actually bukan panel ko je rse projek ko simple...but...mine too...so sad...huu...ape pn bersyukur sgt saat2 genting da berlalu...sama2 la berdoa sumenye akan menjadi baik...smile...=)

    ReplyDelete
  2. Bestnya dah settle present! aku khamis ne. Berharap semuanya cepat berlalu. Y_Y

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)