Tuesday, September 5, 2017

JK1M 2017

Kelmarin mak tiba2 cakap

"Jom along kita join Jom Kurus yang Kevin Zahri tu"

Aku diam. Lama aku fikir. Sebenarnya ada terdetik jugak tapi tak tahulah kenapa aku tak join. Ni dah ada geng aku rasa ok lah. At least ada kawan.

Dah lama aku ada masalah ni. Masalah berat badan. Aku tahu je aku ni "fluffy". Lepas tu pulak baker, jenis yang kalau bake memang berdiri je. Malam sakit tumit. Setiap kali rasa macam tu aku berazam nak kuruskan badan. Tapi azam tu hilang bila nampak makanan best2.

Ya, aku suka makan. Ade ke orang yang tak suka makan? Makan best kot. Lepas tu malas nak exercise. Memangla makin lama mengembang macam belon kena pam. Lepas tu mula la bising sakit kaki.

Program dia start sabtu ni 9.9.2017. 6 minggu. Aku excited dalam masa yang sama takut. Entahlah, mungkin aku ada fear of success? Tapi kaki aku memang betul2 harapkan badan aku ni kurang sikit berat dia, sebab sekarang kalau bangun lepas duduk lama pon kaki sakit. Tapi lama2 ok lah.

Erm kau. Ye kau. Aku tahu *kadang2* kau bukak blog ni. Aku dok terpikir kat ko beberapa hari ni. Kenapa tah. Hope ko ok.

Btw, mungkin aku akan update pasal JK1M ni weekly. Semoga berjaya. Hehe.

No comments:

Post a Comment

Thank you and have a nice day :)