Thursday, June 4, 2009

Otak Tak Center v2

I'm just some kind of stupid cinderella in her own dreams
yet, the fragile dreams has been broken
into pieces
leaving some pieces of puzzle that can be solved wif nothing
nothing can solve it

the cloud didn't drop the water droplets
cause there's no more vapour in,
day that seems bright
lies wif the wonderful sunlight beam.
---------------------------------------------------------

ahah apelah yang dimerepekkan ini...
sudah lama tidak merepek sebegini...

kepada yang berkenaan, [die bace ke?]...
anda sudah berjaya menjalankan misi anda...
tahniah diucapkan!

kepada mangsa keadaan [again, die bace ke?]
saya percayakan anda...
benar, anda tidak bersalah dalam hal ini..
kini saya telah rasai keperitan yang anda pernah rasa diketika dahulu...
iya, rasanya perit sekali...

akan tetapi, saya tidak sekali2 menyalahkan anda jika itu berlaku...
saya tiada hak walau sebesar zarah keatasnya...

atau mungkin, hanya saya yang terlalu banyak berfikir?
entahlah, saya pun tidak memahami apa yang sebenarnya telah terjadi...
tetapi, walau apapun, anda tetap kawan saya yang baik...
take theese words, and bring it with u...
in case i forgot it, please remind me okay...

anda yang atas itupon, anda tetap kawan saya yang baik...
thank you... :

1 comment:

  1. oit3..
    pekehalnye nie????
    ade2 ape2 yg perlu dkongsi??

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)