Friday, July 31, 2009

Pavi + Heri

2 minggu lepas, ari Kames, Nad bwak aku pegi Pavilion. Kami menonton wyg, cte heri potter. Heri potter? agk kurg menyengat. Aku suke tengok dorg lwn Quiddish sebenanye, tp kurg ditunjukkn disitu. Agak mengecewakan sbb byk scene yg b'cakap n flash back je.

Tp ade la jugak scene yg sengal, mase Ron t'makan love potion yg spatotnye dimakan oleh Heri, beliau nmpk cm gila meroyan cinta haha. N ade gk scene yg sedey, mcm mase Mr. Dumbledore kene bunoh oleh si half-blood prince, that is Mr. Snape depan Heri Potter.\. Watak2 sume makin besar n nmpk matang, so byk gak pasal love. Draco pon agk hensem, hehe.

Pavilion? Aku macam ruse masok kampung. Oh salah, ruse msok bndar teros. Memang macam yg ayah describe, tmpat 2 byk butik n kedai2 baju. Nasib baik aku bukan kaki shopping, so tadela rase cm nk bli sume bnde. Tmbah2 lagi ngah sale ni. Sblom pegi sne, ayah pesan suro bwk duit bebyk. So aku bygkn mknn pon mahallah kat sane. Akupon cakap la kat Nad cani;

"Nad, mknn mesti mahal kn kt sane, so nnt aku beli nasi lemak kt cni, n bwk g sana sbb nk jimat duit, aci x?"

Nad pon gelak aje ngan idea ngarot aku 2. Tp mase nk bekpas, mmg btol2 mkn nasi lemak. Hey, bukan yg beli kat S.alam, tp yg beli kat foodcourt die la. Korg ingt aku sengkek sgt ke smpai nk angkut nasi lemak 2 dr S.Alam ke K.L??
Harge food? Standard la tmpat2 gitu... nasu lemak kosong RM2. Mase nk bli air, aku t'nmpk la kat menu die;

MENU..........Price(RM)
tissue..............0.50
ice...................0.50
warm water...0.50

wah wah wah, sungguh la berkira tuan punye kedai 2. Tapi pikir2 balek, kasi can la, tempat 2 kn mahal, msti la sewe die mahal.

Okey lg 1 pasal pavi ni, kalo masok je sne, korg akn rse korg bukn dlm M'sia la. Ramai gle foreighner. Pak Arab la, org Itam la, Britain, American... sume ade. ha ni la antre gmba2 yg diambil.... ade ag klo nk tgok pg ah kt fb aku...

dalam toilet.. hee~

lepas muvi :D



sblom balek.. mangkok ni besar doh...

p/s: gmba ni aku amek, sbb 2 lawa haha

kesimpulannye, kami mmgla have fun ari 2...

----------------------------------------------------------


Semalam, aku mmpikan budak ni. Suda lame beliau xonline. Rasenye die ade bgtaw, yg tenet kne potong or something like that la. Sarah, bile ko nk on9 hah?? huhu

"Akan tiba satu ketika didalam kehidupan apabila anda teramat rindukan seseorang sehingga anda ingin menggapainya dari mimpi dan memeluknya dengan sebenar."

3 comments:

  1. huyoo lepak pavilion
    gempak seh! ;p

    ReplyDelete
  2. weh..
    ak da bese r tgk foreigner..
    kt uia nieyh blambak.. hak3.. :P
    emm~ sye stuju ngn Quote ko yg akhir tue.. :)

    ReplyDelete
  3. coolgate!!!
    as u say, memg da lme sarah tu x on9 ea..
    tu ke reasonnye..
    hurmm windu lak tetibe kt die..
    kat ko pun sme..
    ^_^

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)