Friday, February 5, 2010

The new me =)


Assalamualaikum...
Aku ade berborak ngan mmber aku kat fb, ni lah die hasilnye. Aku tak tahulah dia serius or main2, tapi kalau betul, aku nak ucapkan terima kasih banyak2 sebab ada jugak insan yang sudi bace blog aku yang kekadang merepek, kekadang emo smacam, n sbagainya... Terima kasih tak terhingga!!!

Aku tahu sjk kebelakangan ni post aku banyak yang sedih2 je, tapi post aku menggambarkan life aku, n life aku mmg agak hectic sejak kebelakangan ni. Tapi skarang, aku berusaha sedaya upaya untuk keraskan hati aku untuk happy2 selalu. Tambahan pula [macam karangan B.M daa], aku seolah2 dah jumpa diri aku yang dulu sejak dapat panggilan dari Sarah Adiba yang menetap di Egypt itu... [thanks, aku syg kat ko] \(^_^)/

Jadi aku berazam untuk...
  • Teruskan hidup walau apepun terjadi.
  • Rebut semua peluang untuk buat apa yang aku suka.
  • Elakkan benda2 yang boleh buat aku menyesal di belakang hari.
  • Sentiasa senyum kat sume orang.
  • Ignore kan ape pon yang orang cakap pasal aku ngan 'die', kiteorg je tahu hakikat hubungan kteorg macammane.
  • Cuba jadi matahari yang bersinar dan menyinari benda2 disekelilingnya.
  • Hargai apa2 yang aku ada tanpa merebut benda2 yang aku nak tapi tak semestinya jadi milik aku.
  • Kurangkan buat benda ikot hati melulu tanpa merasionalkan tindakan tu, kadang2 kita boleh sakitkan hati orang dengan tindakan tu.
  • Belajar memaafkan orang walaupon dia dah sakitkan hati aku banyak kali.
Ok lah rasanya banyak dah tu. Sekali lagi, terima kasih ehh korang...

Sekian~

No comments:

Post a Comment

Thank you and have a nice day :)