Thursday, April 15, 2010

Jiwang mode

Dah lama xupdate blog ni. Banyak benda aku nak cerita tapi macam bahaya je kalau aku spill out kat sini. Xpelah, aku cerita pasal aku sekarang ni.


Aku baru je lepas habis present mini projek programming, as well as test 3 numerical. Tiba-tiba rasa nak update blog.

Dengan tak semena-mena ingatanku melayang kepadanya,
Dengan tak semena-mena, rinduku menggamit terhadapnya,

Dia senyum, aku jadi kagum.
Mana lagi nak dapat senyuman menawan macam tu?
Dia pandang, pergerakanku terkekang.
Ilmu apa dia pakai?
Dia berlalu, aku terkaku.
Bila lagi dapat berjumpa dengannya?

Aku jadi rindu,
perasaan tak menentu.
Tak mampu nak menghindar,
supaya dia keluar, dari kepala ini.

woahh jiwang jugak aku ni hehe...

1 comment:

  1. hoit! ngah2 xam pon de mood nk berjiwang kah??? :P:P:P

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)