Saturday, April 3, 2010

I'll always have your back

Aku tak sanggup tengok kau sedih camni...
Aku jadi sedih jugak...

Nak pecah dada tahan sebak tengok kau sedih...
xtawu nak buat ape supaya kau kembali ke kau yang dulu...
Sume dah berlaku kan, masa xboleh diundur...

Aku tawu aku xmampu nak gamkan semula hati kau yang dah hancur tu...
Walau mahal mane pon gam tu...
Maafkan aku sebab xmampu nak tenangkan kau...
Aku doa kau akan pulih dari kesakitan tu...
Aku harap kau kuat dan tabah terima pe yg kau tgah lalui...

Aku nak ingatkan kau, Allah sentiasa bersama orang2 yang sabar
Kau masih ada famili kau...
Kau masih ada kawan2 kau...
dan,
Kau masih ada aku...

ingat lah benda tu sampai bila2...
Ape2 pon yg blaku, ape2 pon kputusan kau...
aku akn sntiase sokong kau...
SENTIASA...

I'll always have your back....

No comments:

Post a Comment

Thank you and have a nice day :)