Tuesday, October 5, 2010

Hey Gedik!

Nana,
Fikirkan pasal besday, mesti akan terfikir umur yang semakin bertambah. Lepas tu mesti teringat saat-saat aku kenal ko kat matrix dulu. Kat bilik tu. Mula-mula aku nampak ko, aku ingat kau pemalu orangnye. Betol weh, tak tipu! Ko mesti gelak kan aku cakap macam tu. Bile dah start warm up, ko lah rumate yang paling sengal yang aku pernah ade, selain Ct.


Jadi, camne besday tahun ni? Ade tak orang buat prank lagi kat kau macam aku dengan Ct buat? Tipu satu hari?. Seronok bile teringat balik benda tu. Paling takleh blah sebab ko percaya yang kami tipu tu, walaupon tak logik. Ade ke senaman kurangkan ngantuk, kena tutup satu lubang hidung? hahahaha [gelak sama dia!]


Ko suke sangat dengar lagu Jepun ngan Korea. Tengok cerita pon cerita anime. Macam Japan freak gak lah aku tengok mule-mule. Tapi bile aku dah join korang sekali, tengok School Rumble tu, hah amek ko, memang tak bergerak. Baru aku tawu, tak semestinye kartun Disney je yang best. Lagi satu aku belajar, kartun tak semestinye untuk kids. Ade kartun yang kids tak boleh tengok.




Drama korea. Cerita Princess Hour. Setiap kali aku tengok gambar, atau dengar lagu cerita ni, mesti ingat kat Nana dengan Ct. Mesti teringat zaman kite gile-gile tengok benda tu beriye-iye. Siap gaduh-gaduh lagi. Aku lagi suke prince Yul. Ko suke Prince Shin. Pastu nak jugak lawan tunjukkan sape punye prince yang paling best. Kompem lah kau menang, Prince Shin tu kan first hero die. Aduyai. Eh ingat tak kite edit gamba pastu letak muke kite tu? Mane die ehh gamba tu? takde pulak dengan aku. Lagi satu pasal korea ni, lagu three bears cite Fullhouse. Kite mesti menari ikut lagu tu kalau tension. Pastu gelak macam orang tak betul. Memang sengal. Tapi seronok =')



Lepas tu, kisah makanan. Kalau sebut pasal makanan ni, memang xpernah habis lah. Order dinner kat cafe C je. Lepas tu sanggup tunggu dengan bersabar, sanggup bungkus tu [biasenye]. Makan kat atas. Makanan wajib outing --> Mexican bun! Aku xpernah jupe lagi mexican bun yang sedap macam yang C-Mart jual tu. Hah jangan lupe, My FC. Hahaha. Die pnye wedges tu, siap berebut-rebut lagi. Sedap weh! Mi Sedap! Kalau malas nak turun bawah atau stay up memalam  basuh baju, mesti buat mi goreng mi sedap. Orang yang hebat menggaul, mestilah Nana! hehe. Tu belum masuk kisah classmates kite yang sengal tu.

Rase sedih pulak bile cakap banyak-banyak macam ni. Rindu kat korang. Bile lah boleh keluar lagi ni ha? Kite pergi ice skating pulak ehh. Bile-bile yang free. okey? Mungkin kite dijarakkan oleh masa dan tempat, tapi kalau keluar, kita akan dapat catch up dalam masa satu hari je. Aku doa semoga sampai bila-bila pon, kite akan macam ni. Rapat.

Dengan segala memori yang dah aku sebut tadi, aku nak ucapkan kat kau,

HEPI BESDAY TO YOU!

dah boleh mengundi dah ni. Semoga berjaya capai cita-cita dan cinta. Ko faham kan maksud aku =)

May all the best things come to you way in the future!

Rumatez forever : Ct, Nana, Chin, Aku

last but not least, aku sayaaaaaaaaaaaaang kat ko.




No comments:

Post a Comment

Thank you and have a nice day :)