Tuesday, October 12, 2010

serabut

oh rasenye 'kurang menangis' kat post bawah tu perlu dipotong sebab amountnye mcm lbih kurg je ngan bulan lpas. Lepas tu, aku rase mcm nk menangis lagi skarang tapi kamu takde kat sini, nanti sape nak pujuk? laptop aku jahanam kat tangan aku sendiri. literally. Aku geram ngan cd tu sebab xleh burn pastu aku ketuk2 laptop tu lepas tu tiba2 bunyi and kluar kate internal hard disk xleh nak detect. mujur dah save vdeo japan yang aku baru compile tu. Buat mase skarang aku kne gne pc kat bilik mak or pc kat atas tu klaw nk wat keje. . Lepas tu rse cm serabut gle skarang sebab dah jahanamkan one of my precious thing. Ni pon blogging gne hp n aku sndri xnmpk aku tulis pe tapi nak blogging gak lantak ahh klaw ade typo ke bukannyye buat karangan bahasa malaysia ni huuu. Maap lah sangat merepek dan membazir masa korang. Sekian wassalam.

1 comment:

  1. weh, so sad,,,awat x ckp awl2? bole la gk aku tlg2...hurm..pape pown saba yeh awk...sket je agi mse pasni da x d serabut2 mcm ni da.. =)

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)