Wednesday, December 8, 2010

The "Kenapa Nazmi macam Cina" thing

Aku tengah baca komik dalam bilik. Naqib seperti biasa lah masuk dan kacau aku.[p/s: Aku kena share bilik dengan beliau sebab apartment ade 3 bilik je. 1 master-mak aku, 2-Nazrin ngan Nazmi, 3-Naqib ngan aku.]

Naqib memang terkenal dengan sifat "reporter" yang suke sangat tanya macam2 dalam kalangan famili kteorang ni. Jadi Naqib pun tanya aku.

Naqib: Alonngg, kenapa muka Nazmi macam tu ehh?

Meh jenguk sikit muka Nazmi mcm mana.


Aku: Macam mane? Mane along tawu. Knape muke Naqib macam tu?

Naqib: Bukan, knape muke Mi macam Cina?

Aku: Along tak tawu lahh Naqibbb...

Selepas beberapa saat..

Naqib: Hah Naqib tawu knape muke Mi macam Cina!

Aku: Hah knape?

Naqib: Mase mak lahirkan die kan Mi kene vacuum kan, vacuum vacuum lepas tu muka kene tarik pergi atas lepas tu POM! jadi lah macam Cina.

Aku dah sakit perut gelak mase tu hahahaha.

No comments:

Post a Comment

Thank you and have a nice day :)