Tuesday, February 8, 2011

Sarah Aboba RMJ

Pagi tadi, masa dalam perjalanan ke kelas, aku bukak radio Era.fm. Aku dengar, depa dah bawak keluar sume pelajar Malaysia yg ade kat Mesir. Skarang dalam proses nak bawak balik yg ade kat Jeddah ke Malaysia.

Aku rasa lega sikit. Untuk beberapa hari ni, aku resah gelisah duduk tak senang berdiri tak tenang je fikirkan kau. Kalau kau kat Jeddah skarang, aku doa kau selamat pulang ke Malaysia. Kalau kau kat Malaysia dah sekarang, alhamdulillah syukur tak terhingga.

Kalau kau kat Jeddah, mungkin kau takde alat komunikasi ntok bagitawu orang len kau selamat. Kalau kau kat Malaysia, and kau baca benda ni, please let me know u're alright.

Thats all. thanks =)


monster makang budok =p




cantek kn no ni? hehe

1 comment:

Thank you and have a nice day :)