Wednesday, February 16, 2011

Supernova Sayang

Biar lah orang lain pakai henfon blackberry ke iphone ke touch screen ke xperia ke,

aku tetap sayang henfon cikai aku ni:

Nokia Supernova 7310

Henfon canggih-canggih tu boleh main puzzle bubble ke? boleh main dig dug? boleh tengok cermin? boleh muat dalam poket seluar? boleh jatuh tanpa rosak? boleh amek gamba tanpa bunyi? boleh buat-buat macam 'touch screen' padahal bukan?  hahaha.

tak boleh kan?




henfon aku boleh. =)

p/s: aku merepek kerana tadi aku ingatkan aku dah kena beli henfon baru so rasa sedih sangat tapi rupe-rupenye tak rosak pon, saje nak acah-acah aku hehehe.

2 comments:

  1. cOOl dowh fon ko..!
    caya lah still btahan..
    'suspek' sme kau..haha

    ReplyDelete
  2. buat kenangan wehh. haha.

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)