Sunday, May 8, 2011

Ma ma ma ma

Assalamualaikum sume orang!
Alhamdulillah dengan ini saya mengistiharkan kepada semua bahawasanya saya telah dengan jayanya selesai semua subjek exam untuk sem ni!

paper last aku

Even though paper semalam tidak dapat dijawab dengan jayanya, macam tu lah jugak dengan dua paper sebelum tu. Kesimpulannya semua paper sem ni aku tak yakin langsung dengan  pencapaian aku and keadaan tu agak menyedihkan hati nuraniku kerana aku rasa aku dah cuba sebaik mugkin tapi mungkin rezeki aku untuk faham macam mana yang lecturer yang buat soalan tu faham belum sampai lagi. Dah lama tak tulis 1 ayat lebih 3 baris hahaha aku dah mula merepek.

Memandangkan hari ni hari Mak kat Malaysia, aku dah ucap pon kat mak aku, now nak ucap pulak kat mak-mak lain termasuklah mak kucing serta mak kambing kat kampung aku tu,


Selamat Hari Mak!

Aku buat biskut ni [yang ni je] khas untuk mak aku. Haa terharu tak korang? Eh buat ape korang nak terharu, bukan buat untuk korang haka haka haka. Tapi kalau nak rasa mari lah datang rumah aku ade 1 bekas lagi sebelum adik-adik aku mentekerdarah semua. Aku buat tak banyak mana sebab aku ni jenis yang kalau buat cupcake ke, biskut ke bebanyak nanti die jadi hangus yang towards the end of the baking tu. Entah le, mungkin oven tu dah panas sgt kot bakar bebanyak.

Okkey I am pretty sure  korang tak mahu dengar kisah oven aku kat sini, dan aku pon dah tak tawu nak tulis ape, so aku keyboard-off dulu lah.


Eh btw, esok aku start praktikal, doakan lah aku dapat fit in kat sana okkey. [tak sempat nak rest dah kena praktikal pulak uhuhu]

And to all yang tak habis exam lagi, all the best for your next paper. Ganbatte kudasai!

Doumo for reading =)

p/s: Beliau sgt comel. I mean innocent punye comel.

1 comment:

  1. ooo matlutfi ni..suke2.akak suke gak anwarhadi.hee.

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)