Thursday, November 24, 2011

Biase laa, budak U

Pagi tadi ada test. Lepas tu pergi software lab sebab nak buat progress untuk AI [artificial Intelligence]. Ingatkan pukul 12.30 boleh lah balik rumah. Tiba-tiba pukul 12 dapat text
"Petang ni pukul 2 kita buat video. Mintak tolong datang".
Oh itu video untuk MGT [Business management] by the way. Aku macam sikit kecewa sebab tak boleh balik rumah awal, tapi takde lah kecewa sangat sampai rasa nak mara orang.
Buat video untuk jualan menatang ini

Aku tunggu pukul 2 kat surau level 16. Mata memang ngantuk. Semalam kurang tidur sebab stadi untuk test pagi tadi. Nak tidur tapi masa tu dah nak pukul 1 ptg, orang nak solat. Aku duduk. Tidur duduk. Bayangkanlah betapa ngantuknya aku. Aku tunggu, nak bangun solat pukul 2. Tiba-tiba dapat text
"Pembetulan, buat video malam ni pukul 9.30"
Aku dah berapi didada mase tu. Fikirkan aku sepatutnya boleh balik awal lagi. Fikir kereta aku mesti kena block dengan kereta lain, dan aku tak boleh nak minta tolong si Ding Ding sebab mestilah mase tu dia takde kat fac lagi. Aku reply text tu
"Ang niiii sengaalll laaa"
 Tapi bos aku dengan releknya menjawab
"Ye"
Aku pun pergi kereta. Panas. Nak tolak kereta. Nasib baik slope tak curam. Aku sampai rumah, tengok adik dan adik-adik sedara aku tengah menjamu selera. Adik Erie tanya;
"Macam mane test tadi, boleh jawab?"
Aku terus cool down tengok mereka semua tengah makan. Aku jawab;
"Boleh laa"
Adik Erie tanya lagi;
"Dah tu malam ni boleh laa main Saidina?"
Aku jawab;
"Esok ade presentation, malam ni kena siap-siap"
Adik Erie cakap;
"Macam-macam alasan"
Aku pun senyum sambil jawab
"Biase laa, budak U"

No comments:

Post a Comment

Thank you and have a nice day :)