Friday, January 22, 2010

Hello

Semalam mereka tengok cerita "Exorcism of Emily Rose". Alaa, cerita pasal exorcism laa kan. Aku tiba teringat kat seorang kawan aku ni. Kami pernah berbincang pasal cerita ni.

Aku pon terfikir untuk me"miss call" kawan aku ni. Lalu tanganku ligat menekan papan kekunci telefon bimbitku, dan menekan butang hijau. Tiba-tiba kedengaran suara garau di sebelah sana
"hello..."
Aku terkedu, lantas mematikan talian. Padahal si penerima panggilan tahu siapakah yang memanggil. Aku tak tahu kenapa aku terkedu saat itu.

Macam menyesal pon ade.

Rasa macam nak call balik je.

Perlu ke??

2 comments:

  1. kamo0o..
    call spe jek???
    igt en tgk cite tu tingt ak... huu~ seedih jek...;(

    btw~ sye cuti... 1 week..
    yuuuuho0O0O0oooo.... :P

    ReplyDelete
  2. ale nape letak... adoii. hihi

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)