Sunday, January 3, 2010

Sincere apology

P/S= post ni pjg...

Esok, bermulalah kehidupan aku yg bakal jadi macam robot, bgun pagi, g kelas, balek kelas, stadi, n so on...
Kat sini, aku nak mntak maaf sebab bebrape post yg lepas, aku asek sdih je, emo lah, xtaw lah apesal skarang ni emosi mudah sgt terusik huk3... korg pon msti bosan kn bce bnde sdih2 ni??

Aku nak mintak maaf kat korang, sesape jelah yg bace post ni andai aku ade wat pape salah kat korg, ade terkasar bahase, tersalah cakap, terbuat bnde yang sakitkan hati korg, walau sebesar zarah sekalipon, aku mintak maaf sangat2, aku xbermaksud nak buat macam tu. Aku pon insan biasa yg biasa. Biasa=xsempurna. Aku buat salah untuk belajar benda yang betol.

Mak n ayah, along mintak maaf kalau sepanjang hidup along kat dunie ni ade wat ape2 yang menyakitkan hati mak n ayah, buat mak n ayah down sebab result along yang terok, xpon cakap or buat benda2 yang along xsedar or sedar dah menyakitkan hati mak n ayah, along mintak maaf sgt2. terutamanya baru2 ni, 2-3 minggu lepas. Xtaw lah kenapa mood asek xbaik je.

My adek2, Nazrin, mayah, mi, naqib, along mintak maaf kalau ade marah xtentu pasal, sampai korg mrajuk lah, atau along xbagi ape2 yang korg nak, along mntak maaf. Along memang nampak mcm selfish kadang2, tapi sbenarnye deep down, along sayang korg.

My bestfren, Sarah Adiba, aku taw beberapa ketika ni kite masing2 bz kan, nak ctc each other pon susah. Ade saat2 yang aku wish ko wujud kat sblah aku ni. Banyak bende yg aku nak share ngan ko. Banyak lagu yang aku nak ko dengar. Banyak rahsie yg aku nak ko simpan. Banyak nasihat yang aku nak dengar dari ko. Tapi ko jauh sgt. Nak call ko pon, aku xmampu. Kalau call ko, mane boleh cakap kejap2, mau2 stgh jam jugak. Tapi papehal pon, aku bersyukur sbb aku ade kawan baik macam ko. N insyaallah smpai bile2 pon, kite kawan yeh. Sorry ntok ape2 pon salah silap aku kat ko.

My besfren jugak, Nizam. Thanks sbb anggap sy besfren kamu. Thanks for believing in me. Thanks for sharing ur story. Sorry kdg2 sy tlebih [alamak terlebih sudah]. N sory jugak kadang2 sy nmpak macam xkisah. Xambik tahu, or buat2 xsedar. I'm not good at expressing my feelings, so bile sy nmpak mcm xkisah tu, bukan bermaksud sy xkisah, cume xtaw cane nk tunjuk ke'kisah'an sy tu. Sorry if I made u mad, or terasa hati, or tibe2 jd sengal semacam. Thanks n sorry 4 everything...

Nadirah Amirnuddin, awak jugak!! TQ sebab rajin dengar cerita aku, n thanks sbb rajin bercerita n percayakan aku. Sorry kalau aku xbg respon yg munasabah kdg2, bukan aku xmo bagi, cume aku xtaw nk cakap pe. Byk bnde baru aku blaja sjk kwn ngan ko nih haha. Paling xleh lupe -tengok teater Natrah ari 2, pegi Pavi, sonok doh. Thanks!!

My bro, Apit n my 'sengal fren' Nabil, hoho thanks korang sbb rajen berYM ngan aku n berkongsi cite n bersengal-sengalan di YM itu. Bro, akupon xsangke akn jupe balek budak yg same kelas ngan aku mase drjah 6 dlu kat UITM ni haha. Tq atas nasihat2 bernas anda yeh. Ko mmg bro yg best!

My classmates, dr sem 1 smpai sem 4 ni, terutamanye dak2 NR303 n dak2 "Rumah Bahagia/rumah 2tingkat" pon aku mntak maaf gak kalau ade terbuat pape salah silap kat korg, tersalah ajar ke, tersalah info ke, terambik bende korg ke, I am really sorry. Halalkan eh sgale yg tlebih n terkurang. Korg memang best lah!!!

Hoho rasenye post ni sume aku ulang bnde yg same je kan cume kat orang yang berbeza. Aku harap korg sume leh maafkan aku yeh. N halalkanlah sume makan minum aku. Terimas!

Let me give u a smile =D

5 comments:

  1. ala kau ni. mcm wt maksiat lak. eh wasiat lak. tak mau lah sedey2. tak sume org perfect. anyway, epi new year k? mage idop kte sme2 dirahmati. ;)

    ReplyDelete
  2. hoho aku malas la nk msok sem bru snanye hak3

    ReplyDelete
  3. ey awk..sy bru bce..hehehehe...aku taw kdg2 ko x taw nk ckp pe tp kdg2 aku pakse gk ko ckp hohoho...akn byk agi bnde bru kte akn cuba! wah2!

    ReplyDelete
  4. nad: yes i loikee!! hehe
    nabil: tenkiu :)

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)