Monday, December 5, 2011

Day 02 → Something you love about yourself.

Benda yang aku suka pasal diri aku?

Bersungguh-sungguh buat benda yang aku suka nak buat, walaupon orang lain tak pernah buat.

Contoh paling obvious, memasak. Aku ni jenis yang suka tengok soap opera. Cerita feveret, F.R.I.E.N.D.S. Sampai member-member ngan family aku pon da muak dengar aku asek cte pasal friends je. Banyak jugak lah cerita lain yang aku tengok, The Big Bang Theory, Gilmore Girls, Cougar Town, The Class, dan sebagainya. Masa tengah tengok cerita-cerita ni, mesti ternampak and dia ada mention makanan yang menarik bagi aku, tapi obviously susah nak cari kat Malaysia.

Makanan first yang aku rse pelik kalau orang buat sendiri, Marshmallow.
Lagi, Mac and cheese with chopped hot dogs.
Kek-kek, cupcake, creampuff, kuih-kuih macam macaron, crabcake dan sebagainya.

Lagi satu, piñata. Haa kejadahnye benda tu? meh aku bagi demo

patrick tu lah piñata nye

Kirenye lah kan, kalau aku betul-betul nak, aku akan try buat sampai aku dapat. Maybe yang first tak sesempurna mana, tapi cuba lagi. =)

2 comments:

  1. comel je minata tu, rajin bebenor die buat, hehe

    ReplyDelete
  2. eh, silap taip plak, pinata :p

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)