Thursday, December 8, 2011

Day 05 → Something you hope to do in your life.

Wow, banyak tu!

Wishlist lah lebih kurang kan.

Ade banyak benda yang aku selalu berangan nak buat, tapi tak tawu lah sempat ke tak.


  • Bina rumah yang paling best dan selesa untuk mak ayah aku, siap ada butler ngan drebar, insyaallah kalau banyak duit nanti.
  • Bukak bakery sendiri, yang pekerja dia pakai cosplay tapi menutup aurat, jual kek-kek, pastry-pastry yang sedap!
  • Tunaikan haji dan Umrah bilamana mampu dan ada 'teman' ehehe.
  • Pergi Eiffel Tower kat Paris waktu malam, pastu jalan-jalan dengan suami [ceewaah] kat jalan dia dua orang [orang kata Paris romantik waktu malam].
  • Duduk kat luar Malaysia untuk beberapa ketika untuk rasa culture negara lain.
  • Kalau boleh, first time aku bercinta tu, orang tu lah yang akan jadi suami aku. Tapi Allah je tahu jodoh kita kan.
  • Mungkin benda ni macam kelakar kalau tulis kat sini, tapi aku nak merasa kawan-kawan buat surprise birthday party untuk aku.
  • Birthday jugak, aku nak merasa romantik celebration oleh orang tersayang. [Ni memang impian dari kecik ni hehe]
Eiffel tower

Rasenye tu je lah benda yang aku boleh fikir sekarang. Padahal dia tanya something, bukan many things kan. Banyak lak yang aku list kan hehe.

No comments:

Post a Comment

Thank you and have a nice day :)