Monday, December 12, 2011

Day 07 → Someone who has made your life worth living for.

Semua orang yang pernah aku kenal, ekceli. Each and every person.Yang bagi impak positif mahupun negatif. Tapi biar lah aku narrow kan kepada beberapa orang yang spesifik.

Mak dan ayah aku.Tanpa mereka, tiadalah aku. Tanpa mereka, tak de lah aku tercongok depan laptop ni tulis benda alah ni. Alhamdulillah. Bak kate mak
"Kalau mak tak galok, mak tak dapat along", ehem ehem haha.
Adik-adik aku. Biasenye anak sulung macam aku ni, nampak macam kisah tak kisah je, tapi kami sangat sayang adik adik kami. (^_^)

Kawan-kawan aku, especially besfren yang rapat ngan aku. Nak sebut semua, memang lah penat daku.

Last but not least, my loved one. Cewaah aku jarang tulis pasal ni kan. But I love him =)

Aku sangat bersyukur sebab dikurniakan famili dan kawan-kawan macam anda semua. Aku pernah bayangkan macam mane lah kalau hidup kat rumah anak yatim, tak de famili. Macam sebatang kara. Tak tawu macam mana aku nak hidup kalau macam tu. Kalau masa raya mesti sedih. Mesti diorang sangat kuat, kan? Aku sangat respek diorang.

Macam tu lah jugak Rasul junjungan kita, Rasulullah Sallallahu 'Alaihi Wasallam. Jom kita berselawat untuk baginda.

No comments:

Post a Comment

Thank you and have a nice day :)