Tuesday, July 6, 2010

Keroro

HAJIMEMASHITE! [greetings!]

Watashi wa Cooleustary desu,
[my name is Cooleustary]

 Dōzo yoroshiku! (^_^)
[Nice to meet you!]

Okay ni lah hasil first klas third language aku, bahasa Japang. Aku macam eksaited yang teramat bila dapat belajar benda ni sebab benda baru kan. Sebenar-benarnya aku nak belajar bahasa Korea tapi tak ada pulak choice bahasa tu kat fakulti aku, jadi aku ambik lah bahasa Japang.

Sempena keluangan diwaktu petang ni, aku pon search lah video kat youtube. Sekali terjumpa video ni!!


Aku pon dengan konfidentnya melukis lah mengikut gerak tari lagu ini. Aku tak tipu tau, aku tak guna pemadam pon, sebab tu lah buruk-buruk belaka haha. No cheating cheating...

Silakan gelak:

Goshōkaishimasu...
[Let me introduce you]

Dōzo~
[Silakan~]

Kochira wa Keroro-san desu;
[This person is Mr. Keroro]
Betapa cacatnya lah tangan beliau.


Kochira wa Giroro-san desu;
Ni lagi lah, kurang satu tangan.


Kochira wa Tamama-chan desu;
Aku letak -chan sebab beliau comel!


Kochira wa Kururu-san desu;
Kururu si suka gelak!


Kochira wa Dororo-san desu;
Their long lost friend.


Kesimpulannya, aku memang tak bebakat nak lukis badan. Muka tu, ok lagi lah rasanya haha.

2 comments:

  1. oittt!
    memang suka tgk keroro kew??

    ReplyDelete
  2. COMEL!
    hahahahahahaha, okay ni gelakan Atiqah Maksom.

    ReplyDelete

Thank you and have a nice day :)